söndag 19 april 2015

Bilder..

..från igår kväll/natt och dagens aktiviteter får ni av mig idag!
För ibland händer det ju mer än vad man önskar och vill här i livet.

Efter mitt lite gnälliga inlägg igår, så fick jag så ont i vänster arm att jag grät av smärta.
Då ska ni veta att min smärttröskel är rätt hög i vanliga fall.
Det var stundtals olidligt!
Vi ringde 1177, som tyckte att vi skulle ringa 112 istället!


En ambulans med blåljus kom och tog mig direkt och kopplade upp mig på EKG och jag fick nitroglycerin under tungan.








Men tack och lov så visade alla blodprover och EKG att det inte var mitt hjärta det var fel på!


Det var förmodligen nerver i skuldran som kommit i kläm och gjorde att jag fick så ont!

Idag mår jag bättre och inte haft det lika jobbigt! (mer än träningsvärken från gårdagens aktiviteter!)

Grillmästaren och en fantastisk härlig vårdag blev som balsam för både kropp och själ idag!





Jag är tacksam för all kärlek i livet!


Och god mat är härligt det med!

Var rädd om er och trevlig söndagkväll på er!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar