fredag 23 januari 2015

Jag lever..

..med en virrpanna!
OMG!

Det är svårt att återge alla tokigheterna, men det här har hänt den senaste timmen:
1. Jörgen står i köket och ropar till mig som sitter i soffan:
-Vill du ha dina bär (hallon!)?
-Ja, gärna, svarar jag och han kommer med en banan..
2. Jörgen ska byta om till mysbyxor och kommer ut till mig i vardagsrummet med en tröja och undrar hur f**n dom ska sitta..
3. Jörgen springer runt i huset (länge!) och letar och skriker efter sin snusdosa, efter att ha varit i källaren och tagit kort.
Han ger upp och tar fram en ny dosa och sätter sig framför datorn för att titta på korten han nyss tagit och ser då dosan på ett av korten..

Ja, som ni fattar så är det svårt att återge allt..



Inte många stunder som är tråkiga med min alldeles egna virrpanna/slingerbult/tokstolle.
Jag älskar dig Jörgen Persson!

Trevlig helg på er!


Fridens Liljor!

1 kommentar:

  1. God kväll till er alla
    Jag bevilja lån till någon person ärlig möjlighet att betala en skuld.
    så om du är intresserad kontakta mig på följande e-post:
    grabfinance98@gmail.com

    SvaraRadera