onsdag 17 september 2014

Dagens..

..rapport, kommer här, vare sig ni vill det eller ej!



Som jag sagt förut, klicka på bilderna så syns det bättre!
Om nån av er vet hur jag kan ändra storleken på en bild på BlogPress, får ni gärna berätta det!

Men nu till dagen!
Alltså i 50 minuter åkte jag runt på alla parkeringar vid Akademiska sjukhuset i Uppsala och hittade ingen P-plats!
Snacka om stress!
Tänk om det var jag som hade en tid att passa, då hade jag varit hysterisk, kan jag lova!?
Men, skam den som ger sig!
Fick tillslut en plats efter en "fulparkering" som kostade ringa 30kr/Tim!
Hutlöst!
Tack för svaret på Facebook, Akademiska, men vad hjälper det att hänvisa till dom få parkeringarna som finns, när det är fullt överallt!?


Jag gillar t-shirten som jag köpte för nån månad sen (och texten!), men det blev rätt komiskt när Jörgen fick sin..!
Humor på stor nivå!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar