torsdag 11 september 2014

Jag är..

..kär i en 50 åring!

Helt ärligt, så trodde jag aldrig att jag skulle få säga nått sånt!
Men grattis till min älskade Jörgen som fyller 50 år idag! Jag älskar dig från månen och tillbaka flera gånger om!



Ni som känner mig, ni vet hur glada nyheter och överraskningar bubblar över och jag har verkligen svårt att vara tyst, men jag kan tydligen det med..!
Men fy så jobbigt det har varit!
Men nu är födelsedagspresenten överlämnad, som jag lyckades fixa till tack vara alla nära och kära! (Tack alla, ni vet vilka ni är!)










Jörgen blev så rörd, så tårarna har sprutat hela förmiddagen!


Bilen blev besiktigad idag och godkänd!







Och vi har även hunnit med att utföra vår medborgerliga plikt och förtidsröstat!







Passade på att ta en selfie när vi röstade!
Det var inte bara vi som gjorde detsamma på Valbo bibliotek, kön var jättelång!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar