lördag 21 december 2013

Jo då..

..jag har kvicknat till.
Om ni nu varit oroliga!?

Tiden har inte riktigt räckt till för bloggandet, men nu så, har jag satt mig ner i soffan med iPaden i knät och ABBA på tv'n.
Skinkan griljerades igår och idag har jag gjort en Janssonsfrestelse.
Jag tror faktiskt att Jörgen tycker om det jag gör.. Även om det inte är precis vad han är van med, eller hur det har gjorts förr i hans liv, men som sagt han verkar nöjd! Tack & lov!
Gott blev det, hur som helst!



Min underbart fina man!



Jag har inte lyckats hitta nått bra att sätta upp i fönstret på toan (jag har plockat bort det gamla).. men tillslut hämtade jag tre dukar som inte fått plats nån annanstans!
Klart inspirerat och snott idén från Carola!

Tack Isabella & Roger för att ni kom idag!
Såå mysigt och skoj!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar