måndag 16 december 2013

En kreativ..

..dag!
Jo då, en bra 49 timmars jobbhelg har jag också haft, sådeså.

Hade det lite jobbigt häromdagen, om jag ska vara helt ärlig (och det får jag ju vara eftersom det är min blogg!), men när man får ligga vaken på nätterna och vända ut och in på sig själv, så kommer det faktiskt "facit" på vad det är för hjärnspöken som spökar!
Att vara en Lindroth och känna sig rotlös är ingen bra hit.

Idag har jag umgåtts med nära och kära OCH underbara arbetskamrater.
Det är en enorm fördel att det är nära och kära med i den kategorien också!
En win win situation!
En kreativ och fin dag!
Hann t om heja lite snyggt och diskret på en väldigt söt kassörska på Ica Torgkassen också!

Men nu längtar jag enormt mycket efter mannen i mitt liv!
Men i morgon, strax efter 16 så ska jag bokstavligen kasta mig i hans famn och stanna där ett bra tag!
Trevlig måndag kväll på er alla!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar