onsdag 4 september 2013

Hur som helst..

..så är det ju skönt att bara vara ledig!
Inte så många knop gjorda, mer än att försöka "komma ikapp" här hemma, med dammsugning, blomvattning och rengöring/påfyllning av kattsand.
En tur till Ica har det blivit i det otroligt vackra vädret.
Sen att jag hunnit målat naglarna också är ju bara ett plus!

Den stora händelsen idag är ju ändå att Usa´s president Barack Obama besöker lilla Sverige!
Riktigt coolt!

På förmiddagen fick jag se det otroligt stora flygplanet Air Force One flyga över Svartbäcken!

Det är väl vad som hänt i stora drag, min enda lediga dag den här veckan..

Saknar hunken därhemma i Valbo..
Tur att han kommer hit på fredag, så jag får krama honom riktigt ordentligt!

Förresten, jag tar gärna emot tips om födelsedagspresent till någon som fyller år nästa vecka och bara önskar sig en puss & kram i present..
Vad ger man, mer än det han vill ha, så klart?

Ha en fortsatt bra onsdag mitt i veckan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar