söndag 5 maj 2013

Snart dax..

..att återigen ta sig till den numera välkända Eriksbergs Bubbla!
Jag har ju gjort hälften av mina 49 timmar, så än är det inte färdig jobbat för den här helgen.

Ryktet går att det inte är helt okej i Bubblan, så håll alla era tummar på att det blir ett bra långpass.
(inte bara för min skull, utan för C´s skull!)
Våren kommer, (kanske som tur är), sakta och säkert.
Det är fortfarande kyligt och framför allt är det väldigt blåsigt!
Men nu hinner man med och se när det knoppas och börjar blomma!
Det är nästan så att det hörs!
Eller hur?!

Om någon tycker om att söka rätt på borttappade TV kanaler på tv´n, så är Bubblan i stort behov av hjälp..!
7:an är huxflux borta (byte av leverantör!), så det blir svårt att spela Bingo Lotto i kväll..
Det är ju veckans höjdpunkt, för vissa!
Jag KAN själv (tro inget annat, jag har fixat det förr!) men med den tv´n så är det ett fasligt sjå, för när en kanal hittats, så flyttas en annan, så det är ett evighets göra och det har man liksom inte tid med där..
OM det nu skulle vara att nån tycker att jag ska kunna allt själv, jämt!
Välkomna att försöka/hjälpa till!

Ha en bra söndag!
Var rädd om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar