måndag 6 maj 2013

130506

Går på trötthetsenergi, just nu.
Jag vet av erfarenhet, att om jag sätter mig ner nu, så kommer jag förmodligen att bryta ihop och bara gråta..
Så efter att ha klarat av både det ena och andra i Bubblan, så har jag nu tagit fram möblerna på min uteplats, tvättat av dom och rensat förra årets blomlik, jag har gått till Kvarnen för att uträtta en massa ärenden och sett till att kylskåpet slutar att eka, när man råkar öppna det. (Gör det ioförsig fortfarande, men det ser bättre ut, med åtminstone 1 liter mjölk, än inget!)


Dagen är fortfarande ung och idag kan vi väl säga att det är ett underbart väder och att det kommer nog bli ännu grönare ute efter den här strålande och varma dagen!
Näe, om man skulle ta och sätta sig och bryta ihop en stund...

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar