fredag 19 april 2013

Gått vidare.


Kan man kalla det frihet? 
Det känns så.
Tillhör inte något nu.
Tror fortfarande på Gud och Jesus och har min kristna tro kvar.
Men jag tillhör inte något.
Tror inte jag hamnar i helvetet för det.
Eller så gör jag det.

Vill fortsätta se mirakler i mitt liv, men vill inte behöva få bli dömd av s.k kristna för hur dom kommer till mig.
Gud är större än så.
Han har sett alla mina tårar.
Hört mina böner.
Tack gode Gud för att du välsignar min ingång och min utgång.
Amen.

1 kommentar:

  1. Kära Kattis bryr dig inte om vad de s. k kristna säger och tror om både dig, mig och andra, inte heller de är mycket bättre. Alla kan ha fasad som de tror är äkta men bara Gud ser vårat hjärta och våra tankar. Du är så dyrbar i Guds ögon, och i mitt liv har du varit en förebild. Jag är så tacksam att folk som du fortfarande existerar. Älskar dig och saknar dig. Millie.

    SvaraRadera