fredag 28 september 2012

Det är ingen..

..som saknar mina kryptiska och dryga inlägg va´?

Hur som helst.
Livet tuffar på i en faslig fart.
Ibland är det uppåt och ibland känns det bara hopplöst.
Precis som för dom flesta utav oss, förmodligen.

Jobb och vardag.
Ibland känns det som om allt "simmar" ihop.

Nu är det ledig helg som gäller.
Nästa vecka är det min "värsting"vecka som gäller.
Jag är ledig bara på onsdagen, det är två stycken 24 timmarspass och det hela avslutas med ett 27 timmarspass på söndagen. (plus en utbildningskurs som jag ska gå på!)

Drar norrut i helgen för att få bilen fixad och vårdnaden av Alice får min fina systeryster.

Jaha, då har ni fått ett drygt inlägg till.
Märk väl att jag inte talat om vad jag gjort idag eller vad mera jag tänker göra i helgen.
Lite kryptisk måste jag väl ändå vara, annars är det ju inte min blogg!

Ha en bra helg allihopa!

Var rädda om varandra och TACK alla underbara människor som finns i min närhet.

Jag älskar er allihopa!
Villkorslöst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar