torsdag 6 september 2012

Ingen..

..fart på bloggen idag..
Men här kommer en liten dagsrapport!

Började dagen ganska tidigt (numera är jag ju inte uppe lika tidigt som förr).
Tvättstugan kl.7.00 och Bilverkstaden kl.8.00

Lunchdejt med fina systeryster på Lingon.
Sen "snodde" jag med mig en film av Jennie som hon pratat mycket om.
Egentligen inte "my cup of tea"-film.
Men jag har lärt mig att iallafall försöka kolla på filmer som jag inte tror att jag tycker om och 9 gånger av 10  så gillar jag ju det jag ser!
Så även denna gång!
En jätte bra film, som jag varmt kan rekommendera!
Tack Jennie, för att du får din gamla moster att vidga sina vyer!

En härlig och mysig kvällspromenad/pratstund med Gaias matte (+hundarna också, förstås!),
som slutade med att Alice nu ligger blöt, sur, nybadad och stinker!

Hoppas att er torsdag varit bra!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar