måndag 23 april 2012

She's back!

Idag åkte jag dom tjugo milen mot Dalarna! Det har varit väldigt tomt och ensamt när Alice varit borta i en och en halv vecka! Skönt samtidigt, att slippa bekymra sig för hundvakt på alla långa pass jag haft förra veckan! Det är ju skönt att slippa gå ut x antal gånger per dag också!
Latmasken får härja fritt!

Åkte till Borlänge och lunchade med Syster
Mys på hög nivå!



Det var svårt att "spela" oberörd när jag öppnade dörren och när hon såg att det var jag som kom!


Nu är hon hemma och har landat i köket på golvet! Hon lyfter inte ens på huvudet när jag kommer!

Tack underbara familjen Pousette för att ni hjälper mig!
Jag hoppas Albin förlåter mig, för att jag tagit tillbaka hans hund!

Jag hoppas er måndag varit bra?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar