torsdag 5 april 2012

Glad Påsk

Känns konstigt och overkligt att det redan är påsk..
I år blir det inget firande, av flera skäl, men ett av dom är att jag jobbar hela helgen.
Eftersom min brukare är ledig så blir det lite extra jobb dessutom, så jag kommer att ha jobbat 52 timmar på måndag e.m.
Alice får hänga med in i Bubblan i helgen, jag har inte jagat någon hundvakt.
Normala människor har fullt upp med sina familjer och påskfirandet.


Idag åkte pappa & Barbro vidare..
Så nu är det tyst och ensamt igen.
Visiten avslutades med en trevlig (& god) lunch tillsammans med Ulrika & Conny!
Alltid lika mysigt att träffas!

Tack Carola & Magnus för påskhälsningen!

Ha en bra skärtorsdag alla!

Och Glad Påsk på er!

2 kommentarer:

  1. Hej Kattis! Håller med om att tiden går snabbt, snart är det sommar:) Önskar dig en riktigt Fin och Glad Påsk!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk önskar jag dig;) Tycker du är skit duktig som orkar jobba så mycket. Hoppas du får en skön vila efter alla dina timmar, tittar man ut så är det kanske bättre att jobba! Kan inte snön ge sig snart så vi får njuta av en härlig vår? Kram och tack för en bra blogg=))

    SvaraRadera