lördag 23 juli 2011

Hopp i en trasig värd

Mina tankar är hos vårt grannland Norge, till alla dom drabbade, dom som omkommit och dom som överlevt. Jag ber att ni ska ha styrkan att komma vidare och hitta tillbaka till kärleken och hoppet.
Jag är tacksam att jag inte känner någon som är drabbad, dom jag älskar har inte varit i närheten, men är självklart drabbade ändå.

För att tänka framåt, så har jag idag fått äran att följa med Tobbe & Jennifer, och tittat på deras nya lägenhet.
Den är riktigt mysig!
Utsikten, från deras balkong!

Köksdelen och hallen

Vardagsrumsdelen

Sovrummet, taget utifrån balkongen!

Efter vi varit där åkte vi till Chili, Ikea och Rusta, så det har shoppats, planerats och inretts i huvudena för fullt, kan jag lova!
Det kommer att bli så bra!
Även om jag kommer att få det ensamt, så är det ännu ett nytt kapitel i mitt liv, som ska påbörjas.
Det är bara att gilla läget och med en blandad känsla, så ser jag fram emot det.
Jag har ju en viss erfarenhet numera, så jag vet att det tillslut kommer att bli riktigt bra!
Lite hopp i en annars så trasig värld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar