måndag 16 juli 2012

Svårt i ett nötskal..

..att koppla av och fatta att jag faktiskt ÄR ledig.
Det är jag i ett nötskal!
Uppe före kl. 7 för att tvätta i tvättstugan.
Det är jag i ett nötskal!
Bäddat rent och bytt i sängen före kl. 9.
Det är jag i ett nötskal!
Dammsugit hela lägenheten före kl. 10.
Det är jag i ett nötskal!

Men snart så, så fattar jag kanske att jag faktiskt kan ta det lugnt och göra precis vad som faller mig in, när jag vill och hur jag vill.
Det gäller bara att få "fingrarna ur" och göra nått också.
Det är jag i ett nötskal!
Skulle önska att hon och hon och hon skulle kunna ta och komma hit nån dag snart så jag får lite sällskap och mys.

Ha en fortsatt bra måndag allihopa!
Var rädda om er och ta hand om dom ni har nära och kära.
Livet är kort och man vet inte vad som kan hända.
Det är livet i ett nötskal!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar