tisdag 12 juni 2012

Det finns..

..många konstiga och udda människor och öden..
Jag är ett av dom.
Det beror kanske på vem du frågar.

22 timmar av 73 är nu avklarade i Bubblan.
51 kvar.

Igår vid 21 tiden hände en otäck grej i Bubblan.
(Inget anfall, dom är ju också otäcka.)

Av en tillfällighet hade jag precis bytt plats och satt mitt i rummet, då plötsligt ytterdörren slets upp och en mörk otäck gubbe står där och ser arg ut.
Jag blev så fruktansvärt rädd och min reaktion blev ilska blandat med rädsla att jag bara skrek..

-Vad gör du, skrek jag och sprang fram till dörren. (så han inte skulle komma in och göra nått mot C.)
Då började han skrika tillbaka att han hade rätt att kolla vem som var här och att han skulle ringa polisen.
Jag var fortfarande så chockad och arg att jag skriker tillbaka, att JAG ska ringa polisen och anmäla honom, så klampar in på det här viset..

Fy vad otäckt det var..

När jag hotade med att ringa polisen, stormade han iväg.

Det finns så många konstiga människor och öden (och som sagt jag är ju en av dom.)

Jag ringde aldrig polisen.. 
Vad kan dom göra?

Ett annorlunda jobbpass i Bubblan är nu avklarat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar