torsdag 22 december 2011

Bubbeltime

Igen..

Det sista passet innan jul!

Jag satt och kollade nästa års kalender, då julafton infaller på en måndag.
Tror minsann att jag för första gången i livet jobbar då.
Men varför fundera på det nu? (Svar till mig själv=det har med att göra med förberedelser för fler förändringar!)

Ni som har följt mig på bloggen genom åren, vet att det har varit jobbigt för mig, med allt som har förändrats (och då speciellt, jul).
I år är det inget undantag, men nu har jag förlikat mig med att livet (för alla) har förändrats, så och julen!

I Dalarna ska den firas, (inga förändringar där inte)!
Och där finns snön, har det sagts mig!

Ha en bra torsdag allihopa!
Och tack för att ni tittar in här!


1 kommentar:

  1. Hej och hå!!Ibland e det bra med förändringar,,,Vi hörs i morron min vän.Då e det dax med ännu en förändring...

    SvaraRadera